- 0243-319506
- 0243-319506
Dezbateri publice
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Monitorul Oficial Local
- Anunt Public nr. 22 din 28.03.2019 privind Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului local la nivelul comunei Sinesti pentru anul 2019, a programului anual de achizitiie si listei obiectivelor de investitii Vizualizare
- Proiect – lista obiectelor de investitii pe anul 2019 Sinesti Vizualizare
- Proiect – programul anual al achizitiilor publice pe anul 2019 la 01.04.2019 Vizualizare
- Anunt nr. 268 / 20.01.2017 privind recuperarea zilei de 23.01.2017: click aiciAnunt colectiv nr. 2146 / 05.04.2016 – instiintari de plata si Proces verbal nr. 2147 / 05.04.2016 – privind indeplinirea procedurilor de comunicare prin publicitate: click aiciAnunt colectiv nr. 3782 / 01.10.2015 – decizii de impunere taxe si impozite locale si Proces verbal nr. 3782 / 01.10.2015 – privind indeplinirea procedurilor de comunicare prin publicitate: click aici
- Anunt de interes public nr. 2791 / 24.07.2015 – cu privire la planul urbanistic al localitatii: click aici
- Anunt nr. 2492 / 02.07.2015 – Consultare asupra propunerii preliminare plan urbanistic si regulament local de urbanism comuna Sinesti. Publicul este invitat sa transmita observatii asupra documentelor expuse / disponibile la sediul Primaria Comunei Sinesti in perioada 02.07.2015 – 24.07.2015 intre orele 09:00 – 15:00. Pentru mai multe detalii: click aici
- Anunt colectiv nr. 4484 / 23.10.2013 – decizii de impunere taxe si impozite locale: click aici
- Proces verbal nr. 4485 / 23.10.2013 – privind indeplinirea procedurilor de comunicare prin publicitate: click aici
- Anunt colectiv nr. 3734 / 10.09.2013 – decizii de impunere taxe si impozite locale: click aici
- Proces verbal nr. 3735 / 10.09.2013 – privind indeplinirea procedurilor de comunicare prin publicitate: click aici