- 0243-319506
- 0243-319506
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Monitorul Oficial Local
- Anunt nr. 2413 din 19.05.2022 privind concurs pentru post contractual muncitor calificat – mecanic utilaje Vizualizare
- Anunt nr. 4174 din 13.09.2021 privind organizare concurs recrutare referent contractual Caminul Cultural Vizualizare
- Rezultate finale organizare concurs (Adaugat la data 10.06.2021) Vizualizare
- Proces verbal nr. 2148 din 07.05.2021 privind selectia dosarelor concurs referent clasa III grad profesional principal compartiment agricol si cadastru agricol Vizualizare
- Anunt nr. 1693 din 05.04.2021 organizare concurs Referent Compartimentul Registrul Agricol si Cadastru Agricol Vizualizare
– Anunt concurs pentru ocuparea postului contractual aprobat prin H.G. Nr. 286/2011, modificat si completat de H.G. nr. 1027/2011 in cadrul institutiei, denumirea postului Muncitor calificat perioada nedeterminata.
– Proba scrisa: 01.09.2017,
– Proba practica: 04.09.2017,
Data limita pana la care candidatii vor depune actele pentru dosarul de concurs 30.08.2017. Mai multe detalii click aici
Anunt concurs pentru ocuparea functiei publice de executie registrul agricol, clasa III, Referent, Superior in cadrul compartimentului Consiliul Local Sinesti, pe perioada nedeterminata, in perioada 23.08.2016 si 25.08.2016: click aici
Amanare concurs pentru ocuparea functiei publice vacante de inspector/asistent achizitii publice, clasa I, din data de 29.03.2016: click aici
Amanare concurs pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta referent registrul agricol, clasa I, din data de 28.03.2016: click aici
Anunt concurs pentru ocuparea postului de sofer transport prescolari si elevi in data de 25.11.2015 si 27.11.2015: click aici
Primaria comunei Sinesti organizeaza concurs pentru ocuparea a doua posturi vacante de ingrijitor (femeie de serviciu) si paznic din cadrul Compartimentului paza- intretinere, astfel:
21.01.2014, ora 10.00 proba practica – 24.01.2014, ora 10.00 interviul
Conditii de participare
– studii generale;
Alte conditii specifice pentru ocuparea postului:
– sa aiba cetatenie romana;
– sa cunoasca limba romana – scris si vorbit;
– sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
– sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
– sa nu fi fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Concursul se va desfasura la sediul Primariei Sinesti, Str. Primariei, FN
Acte necesare inscrierii la concurs:
– cerere de inscriere la concurs;
– act identitate (copie si original);
– certificat de casatorie (pentru doamne, copie si original);
– acte studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari (copie si original);
– adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberata de medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate, care sa contina in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia;
– cazier judiciar;
– curriculum vitae.
Dosarele se depun la secretariatul comisiei in perioada 30.12. 2013-17.01.2014 , de luni pana joi intre orele 9.00 -14.00 si vineri intre orele 9.00-13.00.
Cererea de inscriere la concurs se va depune Secretariatul Primariei, in perioada 30.12.2013- 17.01.2014 intre orele 8.30-16.00. Pentru descarcarea cererii de inscriere la concurs: click aici
20 decembrie 2013 , ora 9.00
BIBLIOGRAFIE:
-LEGE nr. 215 din 23 aprilie 2001 administratiei publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
-LEGE nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
– Regulamentul de organizare si functionare a aparatului de specialitate al primarului.